Ujet sem My Friend porodu Vse seveda v vodi doma

Ujet sem My Friend porodu Vse seveda v vodi doma

Čas je, da imeti otroka!
 

Ko mi je prijatelj in fotograf povedala, da je načrtovanje doma rodila, sem vedel, da je tisti, ki ga zajame ... sem Kathy Rosario od K Ro fotografije in otroci so kar živim!

Za mene, ni nič bolj neverjetno kot gledanje ženska roditi, in ko je v udobju lastnega doma, se počuti še bolj poseben. Bilo je čisto srečo in mir, kot smo pričakovali prihod dojenčka. Sem fotografiral kar nekaj rojstev že, ampak nič mirno v primerjavi z vedrino rojstva domači vode!

Matere so najbolj neverjetno bitja na Zemlji! Poglej neprecenljivih fotografij za sebe in videli, kako neverjetno lahko človeško telo!

Več informacij: kathyrosario.com
Čas je, da imeti otroka!

Čas je, da imeti otroka!
 
Tukaj lahko vidite, kako se pripravlja na svoj domači rojstvu vode jih dobili v kad in dihanje skozi njene kontrakcije.
Trenutki pred rojstvom


 

Popadki prihajajo na trdnih in dela popsicles pomoči, pa so vse, kar je potrebno! Ona jim je sama :)

Ta trenutek...


Mama pride dol in potegne ven svojega otroka, jo bodo v svetu, za svoj prvi sapo!

Čudež življenja

 

Dojenčka prvi diha življenja, kot mama potegne ven v svet!

Punčka je!!! 

 Mami ugotovil, da je imela deklica, ko ima 2 fanta! Čista sreča.

blaženost 


 Poglej ta nasmehom na mommys obraz! Ona ima končno svojo punčko :)


Ženske so superjunaki 


Negujte

  
Dojenje je najboljši dala mati more dati svojega otroka, tekoče zlato! 

iskanje : Oteliti, otolithic, otolithic membrane, otoliti, otolithiasis, otolithiasis adalah, otoliti manovra, otoliti manovra liberatoria, otoliti orecchio, otoliti vertigini, otoliti sintomi, otoliti manovre, otoliti e acufeni, otolitik nedir, otoliti cura, otoliti e vertigini, otolitik ne demek, otoliti wikipedia, otoliti vertigini manovra, otoliti terapia, otoliti manovra video
 

Written by

We are Creative Blogger Theme Wavers which provides user friendly, effective and easy to use themes. Each support has free and providing HD support screen casting.

 

© 2013 nosečnosti. All rights resevered. Designed by Templateism

Back To Top